Fototriss – Bokstäver

14 comments on “Fototriss – Bokstäver

  1. Snygg fototriss.
    Min absoluta favorit blir den nedersta Vällingbyskylten med den lite mörkare himlen ovanför.
    Vällingby var lite av ett mytiskt ställe när jag var barn, Sveriges modernaste plats som man skulle besöka när man var med föräldrarna i Stockholm.

  2. K-fem-huset är alldeles svart från norr – det tycker jag ser ganska trist ut. Men från söder, den röda fasaden – det är minsann något helt annat!

    Och kombinationen folkhemmet/Vällingby har jag länge tänkt fotografera – tycker att det är kul!

    Fin triss!

  3. Gillar andra bilden, den fick jag titta länge på, det där svarta spegelblanka taket förvillade mej och när man får titta extra mycket på en bild så innehåller bilden ngt extra!

Kommentera

