Fototriss – Fult

fototriss fult 1

fototriss fult 2

fototriss fult 3

FototrissBanner

Graffiti i olika stadier. Kludd gillar jag verkligen inte men de som kan måla graffiti gör det mellan varven ganska snyggt. Det beror på var det är och hur det ser ut. Mina tre bilder innehåller mestadels kludd tycker jag. Den sista bilder är ganska ok men någon tokstolle har varit framme och kladdat över en massa på denna väggen.

20 comments on “Fototriss – Fult

  1. Jag instämmer helt och hållet.
    I Malmö finns det en vägg på parkeringshuset Anna (och det är ett fult hus!) där graffitimålare får dekorera väggarna. Det kan bli väldigt fint när det vill sig.

  2. Ja, sitt kladdande får dom gärna hålla sig för sig själva! Men annars kan graffitti vara riktigt snyggt och det är ju synd när det är någon som kladdat över något fint. Vi har en tunnel en liten bit härifrån där de får måla fritt, det blandas hej vilt med både snygg graffiti o klotter, men det är alltid lika kul att gå förbi o kika vad de gjort för nytt.

  3. Morrn.

    Graffiti kan vara jätteflott ena gången och se helt j…t ut en annan gång.
    Jag har inte förstått varför företag som säljer sprayburkar inte har dom
    ”bakom” disken, då kan dom t.o.m få betalt för dom.

    ha de bra.
    Hasse A

  4. Måste säga att jag tycker ungefär som du! Är det bara skickligt och välgjort, så är graffitti mycket mera som konst än som fult klotter. 🙂

    Finns förresten en liten förklaring nu i min blogg ang motivet i min triss!

Kommentera

