Tillbakablick November 2008

ett år sedan - tillbakablick

November månad förra året kan jag konstatera att det var inte många gånger jag var ute och rastade kameran. Det var denna dagen den då jag tog bilder på Alla själars dag på Skogskyrkogården. Det snöade också denna månaden. Å andra sidan kan jag konstatera att det är inte många bilder jag tagit denna månaden i år.

Titta på fler tillbakablickar hos Helena på Bildbloggerian.

3 comments on “Tillbakablick November 2008

  1. Hej!
    kom du ihåg att du gav oss boktipste Mord.Net till vår bokcirkel? Nu har vi läst boken och diskuterat den via webben. Och en av författarna Dan Buthler har också koll på diskussionen och har själv svarat på någon fråga. Det skulle vara kul om du också gick in och skrev om dina reflektioner av boken eftrsom det var du som gav oss tipset. Och tack för tipste, det var en rikgit bra bok http://bokcirkelforalla.wordpress.com/bocker-2009/oktober/mord-net-av-av-dan-buthlers-och-dag-ohrlund/#comment-95

Kommentera

