Fototriss – Rost

fototriss rost 1

fototriss rost 2

fototriss rost 3

FototrissBanner

27 comments on “Fototriss – Rost

  1. Hej Anita!
    Rostigt är vackert, men kanske inte alltid så funktionellt! Man blir så nyfiken när man ser dina bilder……Den mittersta måste väl vara nåt slags fordon? En gammal rostig traktor kanske…Den första har jag inte en aning om ……en antik brödrost kanske;-). Den sista……nää…….nåt jordbruksredskap gissar jag?! Kul med kluriga bilder. Ha en fin söndag. /Anette

  2. Morrn.
    Det är bäst att ta det säkra för det osäkra, så inte motorhuven blåser upp…..

    Jag gillar symboliken med din första bild. Dessutom ett fint foto.
    Ha de bra.
    Hasse A

  3. Så mycket rost du hade på lager! Dessutom sån där rejäl rost, med varma färger. Gillar alla bilderna skarpt men: Giller trean bäst, den gav mig en flashback till gården där hemma när jag var liten. Bruksförmål som färgas av tidens tand, väder och vind.

Kommentera

