Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag 5

fototriss så här ser det ut där jag är idag 1

fototriss hemma 2

fototriss så här ser det ut där jag är idag 3

FototrissBanner

Jag valde att ta nya bilder för just idag, mina bilder tog jag för tio minuter sedan (14.30 091011). I förmiddags såg jag att det var många som valt att lägga ut bilder från lördagen, tråkigt eftersom det inte då var söndag och inte var ”här är jag idag”.
Här har regnet vräkt ner till och från hela dagen och är allmänt grått. Riktigt innesittar väder alltså!

12 comments on “Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag 5

  1. Jag tog också nya bilder idag. En sammanhållen triss med skyltar som en genomgående röd tråd?
    Visnings-skylten är ju lite kul: Står det diplomat på den? Hihi, vad är det då som visas?

  2. Det hösten ser ut att ha kommit lika långt som hos mej!
    Fast vi har haft stålande soligt väder idag, fast kallt!
    Bilderna kunde ha tagits på min parkering.
    Men jag gick till en park, en liten bit bort
    Ha det så gott

  3. Ser att ni verkar ha lika grått och trist som här, när jag var ute och grejade i trädgården samt fotade han jag precis bli klar innan regnet kom.
    Härlig triss och håller med om att det är roligare om bilderna är tagna i dag eftersom de ska vara just idag.

  4. En riktigt ruggig triss. Gillar dina skyltar. Här är det också ett riktigt s..tväder! Bara att kura vid brasan. Första bilden är favorit i din triss denna veckan.

  5. Men vadå? Jag var där jag var i lördags/igår och så såg det ut då och där. Fototrissen gäller i en vecka! Inte tycker jag att man måste ut varje söndag och ta nya foton. Men det står dig fritt att göra så, ge dig ut i ruskvädret denna söndag. Vet inte om det får dig att känna dig bättre… Men dina foton gillar jag (när de än må vara tagna)! Ett tydligt skylttema. Du arbetar också i höjdled kan man påstå. Först vägarbete och det är marknivå, sedan lägenhetsvisning, handlar väl om lägenhet, även villa är ju ovanför marken. Så vägskylten som är ganska högt upp. Kul! Snyggt hur du får med hösten i dina foton också, löv, vattenpöl och höstfärgat träd (ek?). Väljer nog första, tycker färgerna i vägarbetesskylten stämmer rätt bra med höstlöven på marken. 🙂

Kommentera

