Tillbakablick – September 2008

tillbakablick sept 2008

Helena har bett oss att göra en tillbakablick på förra året. Just denna hösten var jag mycket produktiv vad gäller fotograferandet. Detta med anledning av att jag precis börjat en ny fotokurs. En av uppgifterna var att skapa en filmbild! Detta är mitt slutresultat på denna uppgiften. Bilder föreställer min tolkning av den underbara filmen ”Äppelkriget” av Hasse & Tage. Bilden består av fem olika bilder som jag lagt samma i PS, det är mina två brorsöner som är aktörerna och de hade nog lika roligt som jag.

3 comments on “Tillbakablick – September 2008

  1. Vad roligt att du hänger med den här gången också på en tillbakablick! Och kul tolkning av din filmuppgift! Jag har också lekt i PS några gånger och gjort såna här rörelseserier i en bild, blir en kul effekt.

Kommentera

