Fredagsfärg – Svart och röd

fredagsfarg svart rod

fredagsfarg-logg

12 comments on “Fredagsfärg – Svart och röd

  1. Nice, så kall och läskande fredagsfärg du bjussar på, mmmmmm!!!
    Gillar vattendropparna på burken!!
    Hoppas du inte tog illa upp av kretiken jag gav på din bild =)
    Trevlig helg =)

  2. Nej inte alls, snarare tvärtom! Jag är inte intresserad att bara höra,”bra bild” utan vad är bra, vad är mindre bra, vad är det med bilden som gör att du gillar den eller inte med mera. Om det finns något mera man kan göra eller något jag missat eller inte tänkt på. Det kallar jag konstruktiva kommentarer.
    Sedan ligger vi alla på lite olika nivåer! Varför, jag inte biter nacken av någon bara för att den tycker just att det är en bra bild. Men jag vill att åskådare ska reagera på ett eller annat sätt!

  3. Kul foto, jag undrar hur du gjort för att få bort dropparna från det svarta ? För de borde ju synas där också, eller?

Kommentera

