Fototriss – Gissa

fototriss gissa1

fototriss gissa2

fototriss gissa3

FototrissBanner

32 comments on “Fototriss – Gissa

  1. Så vackra bilder. Min gissning på temat blir strand, men det finns många andra ord som också kan passa.
    Ha en skön söndag

  2. Tack för din kommentar hos mig och svaret är ”vatten”. Du bjuder på en härlig triss där mina tankar går till strand? Men även det storslagna, vackra, lugnet vi bara finner vid vattnet….

    Gotland är ett ”mecka” för den fotointresserade, rekommenderas varmt. Ser verkligen fram emot min vecka där 🙂 Hoppas att du kommer iväg i sep!

    Ha en fin vecka/E-L

  3. Strand ligger ju nära till hands, men jag tänker att du kanske också vill spegla olika tider på dagen vid stranden? Gissar också på att de här sandstränderna är vid Österlen. Inga västkustbilder detta:)

  4. Dina bilder är som vanligt otroligt vackra! Jag gissar på Sandstrand…Din sista bild blir min favoritbild då jag tycker den är så stämningsfull med ljuset!
    Ha en skön vecka!

  5. Så underbart vackra och stämmningsfulla bilder, enklast vore ju att svara strand, men jag tror det är ngt mer, kanske strand, vatten och ljus;)

    Ha det så bra!

    annette

Kommentera

