Veckans dörr – Omöjlig

dörr omöjlig

Här kommer mitt bidrag på denna veckans dörr tema!
Denna underbart vackra dörr hittade jag på Österlen.

3 comments on “Veckans dörr – Omöjlig

  1. Vilken tur att du har bättrat på dörrlagret. Då gäller det för mig att vara påhittig framöver. Har själv lite ont om dörrar. Har mest åkt bil i sommar och då går det inte att stanna hur som helst.
    Denna dörr var ju otroligt vacker. Antagligen är den en fd huvudentré, då man kom direkt in till vardagsrummet(salen). Men numera går man hellre köksvägen. Inte vet jag, gissar bara.
    Jag ser fram emot dina kommande bilder.

Kommentera

