Fredagsfoto – Sommar

fredagsfoto - sommar

Denna bild från förra året får representera min sommarbild!
Det är sommar i mitt skånska Österlen!

Titta på fler sommarbilder på Fredagsfoto.

5 comments on “Fredagsfoto – Sommar

  1. Dina bilder är bland de bästa jag sett på bloggarna, och att bilden är tagen på österlen gör att jag längtar dig. Där är så vackert i de trakterna. I somras var jag faktiskt där och njöt, men då bloggade jag inte och hade ingen kamera. Nu får jag ta igen det i sommar. Trevlig helg

Kommentera

