Fototriss – Sten

Fototriss - Sten 1

Fototriss - Sten 2

Fototriss - Sten 3

fototrissbanner3

18 comments on “Fototriss – Sten

  1. Ja det var en riktigt fin trio i stenbilder. Här är det svårt att välja. Hjärtat är ju läckert, mellan bilden är bara wow för jag gillar vinkeln och kontrasterna i mörkt mot ljus himmel. Sedan har vi fåren som svalkar sig bakom stenbumlingarna. Nä, jag väljer allihopa.

  2. Mittenfotot, vilken härlig bild. De övriga två var också fina ett liten hjärtesten och fåren som kikar fram bland de två stora stenarna på öppna fältet, tur att det skyddet finns.

    /Margareta G – jag försöker byta länk till min bildgata för kommentaren men det vill sig inte riktigt – http://bildgatan.wordpress.com

    Jag har ju flyttat mina fotoutmaningar.

  3. Härliga bilder alla tre! Enkelheten i klapperstensfältet tilltalar mig men det sista fotot med fåren tycker jag allra mest om. Gillar hur du beskurit bilden så att hav och himmel är bara en smal remsa i överkanten. Snyggt!
    Må så gott!

  4. Härliga bilder i din stentriss! Jag gillar den första bilden mest och ser den oxå som ett upp och ner på vänt hjärta.
    Ha en skön kväll!

  5. Alla bilderna är tagna på Österlen samma dag. Första bilden på en sten på marken vid Kiviks Kungagrav och andra bilden är på just Kungagraven. Den sista bilden är tagen på ett av strandfälten på Haväng som också är militärt övningsområde.

Kommentera

