Veckans fönster – Spetsigt

Veckans fönster - Spetsigt

fonsterlogga_3_205153602

7 comments on “Veckans fönster – Spetsigt

  1. Att jag inte tänkte på de nya stadshuset eller några av de senast bygda husen, som är bygda av glas och har sina vinklar. Du får gärna titta in till mig. /Amanda

  2. Ja men sådana hus har ju jag oxå i min närhet, så kul med tolkningar av teman tycker jag ibland är hjärnan trög som hos mej i det här fallet, letat spetsigt fönster i två dagar, idag hittade jag ett litet ett.
    Din bild är så snyggt fotad med en urskön vinkel och fint ljus i bilden.

    Ha det gott!

    annette

Kommentera

