Veckans Dörr

Veckas dörr vecka 13

Denna vackra dörr har jag fotograferat tidigt en morgon nere på Österlen!

Vill du titta på fler dörrar/portar titta här!

Passa på att besök min nya blogg ”En om dagen”

6 comments on “Veckans Dörr

  1. Välkommen in till min sida ! Kul att även du vill vara med.
    Jag tycker det är så spännande med dörrar och portar. De finns så många vackra och intressanta portar överallt. Tänk om de kunde berätta om vad som passerat genom dem.
    Jag hoppas du vill vara med i fortsättningen också.

  2. Härlig farstukvist färgkombinationen är toppen.
    Jag var in där förut och tittade men länmade ingen kommentar ”sorry” – jätte fina foton i sv/v och de blir alltid så bra.
    Ha en fin kväll!

Kommentera

