Fredagsfoto – Vackraste

Fredagsfoto - Vackraste

Detta är den vackraste solnedgång jag sett. Jag stod på kajpiren i Gränna och tittade ut över Vätterns vatten och kunde ana Visingsö i horisonten. Jag har inte redigerat bilden något mer än redigerat kurvorna lite.

Fler Fredagsfoto med sina vackraste på!

11 comments on “Fredagsfoto – Vackraste

  1. Väldigt väldigt vackert. Solnedgångarna över Vättern är också mina favoriter. Jag placerar mig gärna lite norr om Gränna när jag i dom trakterna. Titta gärna under etikett Hästholmen hos mig. Ha en skön helg/Lis

  2. Helt otroligt vacker solnedgång. Kanske är det tacksamt att fotografera på höjderna i Gränna. Jag är lika imponerad som alltid av dina foton. Det är något speciellt med din bilder.

Kommentera

