Fototriss – Spegelbilder

Fototriss - Spegelbilder 1

Fototriss - Spegelbilder 2

Fototriss - Spegelbilder 3

fototrissbanner2

32 comments on “Fototriss – Spegelbilder

  1. Sagolika spegelbilder – jag tycker om att de är lika men ändå så olika.
    Som triss tycker jag de kompletterar varann perfekt.

  2. Är det fräken i bild två? Sådana där vattenväxter man vill gå fram och dra sönder…

    Overkligt vackert och näckrosor är snuskigt vackra och mystiska växter

  3. Första bilden är verkligen vacker. Men jag tror att sista bilden blir min favorit. Den innehåller ett djup och en underbart trolsk stämning.

  4. Så fina bilder alla tre men den i mitten fastnar jag lite mer för. Molnen är både ljusa och hotfulla, gräset står med nästan militärisk precision på rad och i motljuset blir de snyggt svarta. Jättefin bild!!

  5. Jättefina bilder! Näckrosen gillar jag mycket men den som ögonen fastnar allra mest på är mittenbilden! Perfekt spegling, nästan svårt att se var de börjar!
    Ha det gott!

  6. Fina näckrosbilder! Tvåan tycker jag ger mig mest, lite spretig och lite annorlunda. Man får titta till lite extra på den.

    Näckrosen är Sörmlands landskapsblomma. Där bor jag när jag inte bor i Spanien och jag har många gånger simmat i sjöarna där tillsammans med just näckrosor!

  7. Fantastiska bilder alla tre. Den första blir nog min favorit, ser nästan Japansk ut trots Sörmlands landskapsblomma 🙂 Mittenbilden är också underbar… lite trolsk stämning över den.

Kommentera

