TisdagsTema – Tisdag

tisdagstema-tisdag

Tisdagar är den dagen jag drömmer mig bort och önskar att det vore fredag eller helg!

tisdags-tema

17 comments on “TisdagsTema – Tisdag

  1. Wow, har jag kommit till ett sagoland!?
    Vilket underbart hus och ljus i din bild! synd att inte bilden gick att klicka upp.
    Älskar vattnet som är översvämmat med näckrosblad =)
    Ha en bra tisdag Akson!!!
    =)

  2. Ett drömfoto! Man kan ju drömma om sommar också………kan behövas idag när det snöar igen!
    Vilket härligt, värmande ljus i din bild och huset är ju bara så fint.

  3. Så vackert att man blir varm i hjärtat. Vilket härligt ljus och vilka vackra färger. Om det såg ut så där utanför mitt fönster så fick det gärna vara tisdag varje dag i veckan. 😉
    Ha en fin tisdag.

  4. Ett perfekt kort att drömma sig bort till! Vilket vackert ställe, mysigt och romantiskt.. Nästan lite magiskt 🙂

    Ha en fortsatt fin tisdag!

  5. Du bjuder oss ännu en vacker bild. Veckorna så långa och helgerna så korta… Jag drömmer att jag skulle ha mer tid till att fotografera… och gå en redigeringskurs… och bli kreativare och bättre. Det drömmer jag om en tisdag som denna.

  6. Hi, hi, ja det var ett sätt att lösa temat 🙂 Snyggt foto, både snygg färgskala och ett vackert skuggspel och speglingen i vattnet bland näckrosbladen. Här har du fångat en idyll, väl värd att längta till, inte bara på en tisdag 😉
    Hoppas kommentaren ”tar” idag…

Kommentera

