Utan ord…

Utan ord vecka 10

Fler ordlösa bilder hos Pumita!

12 comments on “Utan ord…

  1. Underbar bild. Fina färger och jag gillar att man bara ser det ena ögat. Man undrar om det är en häst som används i jordbruk på det gamla goda sättet eller om det är en travare eller om det faktiskt bara är en kompis som får komma ut på en ridtur emellanåt. :)Han ser i alla fall varm och go ut, en kompis att krama om när det behövs.
    Ha en fin semester.

  2. En trogen tjänare? Jag är ingen hästmänniska direkt… tycker att de är stora och lite läskiga om jag kommer för nära men otroligt vackra att se på. Tycker om den varma färgen i din bild.

  3. Vilken skön bild. Gillar verkligen hur du beskurit den – modigt och den blir mer spännande. Sköna färger och jag nästan känner lukten, det är väl lustigt.

  4. Mmmmmmmm!:-)
    Kan vara ett russ med den manen. Jag skulle inte ha nå´t emot att borra ner näsan i pannluggen och bara insupa den underbara hästdoften. Hästgalen, nä hur kan du tro det 😉

  5. Fantastiskt underbar bild! Som jag saknar livet med hästarna! Kan känna doften & harmonin förmedlas ända hit. En spännande bild med snyggt ljus & skärpa! Gillas!
    Ha det fint/E-L

Kommentera

