Utan Ord…

Utan Ord vecka 8

Fler bilder Utan Ord hos Pumita!

13 comments on “Utan Ord…

  1. vackert! är det en orkidée? jag tycker om att fota blommor, det blir oftast välldigt fina bilder.Och jag gillar att göra som du har gjort. Fota en blomma nära med ljus bakgrund.

  2. Tack, för din kommentar 🙂 Det är en valp, hon är ca 4 v på bilden, rasen är Borderterrier. Hon är min egen uppfödning. Hon var så charmig, så hon charmade sig kvar kenneln 🙂

    Fin bild du bjuder på! Blommor är ofta tacksamma objekt för lins i färg och komposition, här har du lyckas bra! Ha en fin måndag/E-L

  3. Jättesnyggt! Blomman har verkligen ”krympt ihop i fosterställning”. Så där ser mina tulpaner ut ungefär så jag får ta och slänga dem nu, tror jag. Det blir så skräpigt på bordet efter dem.

  4. Vissnade blommor görs sig fint på bild. Snyggt med den vita bakgrunden. Har du ställt den mot en vit bakgrund eller photoshopat? Många gånger är en enkel bomma vackrare en ett helt fång – på bild. Så tycker jag det är här.

    PS! Flickan hos mig leker kull och smyger för att kunna komma fram till kullplatsen innan hon blir tagen.

  5. Bilder är tagen i ljustältet. Jag ställde in hela vasen med vissna blommor och tog ett antal bilder. Det är en vit bakgrund från början och inte photoshopat fram!

  6. Åldrade blommor är spännande motiv.Inte så giva som fräsha, ung som människorna.Tänk dig ett fårat ansikte!
    Det där med fototält verkar spännande.

  7. Tänk att något som vi är på väg att slänga är så vackert bara man tar fram det, fototält det låter mycket intressant.
    Färgerna på bilden liksom kryper mot en …….snyggt!

Kommentera

