Fototriss – Triss

Fototriss - Triss 1

Fototriss - Triss 2

Fototriss - Triss 3

fototrissbanner1

33 comments on “Fototriss – Triss

  1. Åh vilken fin tolkning du fått till! Hästarna är ju bara för söta, svanarna vem kan motstå detta vackra djur men den bild jag tycker är bäst är fåren. Ljuset är väldigt fint och du verkar ha fått deras fulla uppmärksamhet. 🙂
    Ha en fin söndag.

  2. Hej.
    Dina tre foton är så bra. Svårt att välja en favoritbild. Min favorit är ändå den stolta svan mammam eller om det är svanpappan med sina små dunbollar är så vacker. /Amanda Andersson

  3. Så är det bara, jag smälter för djurbilder direkt. Och sedan ungar till råga på allt. Svanfamiljen får ändå hjärtat att klappa lite extra. Ha det!

  4. Din första bild med hästarna blir min favorit idag.
    En bild som utstrålar kärlek och tillit och det ser ut som det ena fölet viskar hur mycket hon tycker om sin mamma 🙂

    Briljant!

  5. Mammor med barn, he, he. Söta djurbilder där både får/lamm och svanmor (?) med ungar är extra söta. Kanske för att häst och föl ser man så ofta. Redan får är ovanligare (i alla fall för mig) och en svanfamilj ser jag alldeles för sällan. De där dunungarna är för söta 🙂 Men att få en argsint förälder efter sig, uj, uj. En gång hade jag klara problem i en eka… Intressant att du fångat får och svan på samma sätt, med föräldern längst till höger 😉 Fårfotot har snygg djupkänsla i bilden och fint skuggspel och ljus och skugga som ökar dramatiken. Det fotot vinner konstnärligt, tycker jag!

  6. foton man smälter inför!
    Men jag gillar nog fåren allra bäst.Kontrasten mellan de mörka fåren och det ljusa våriga bakgrunden gillas!
    Ha det gott!

  7. Härlig triss du visar upp. Olika ljus på alla oxå… hihi.. Fåren ser nästan lite spökaktiga ut med tanke på ljuset bakom..Svan mamman ser lite ilsken ut. dom brukar ju vara det när dom har småttingar. Hästarna ja dom är min favorit, så söta och en underbar sommardag…

  8. Vilket bra val av bilder till den här trissen. Du har ju fått till ett sammanhang, med förälder-barn. Ljuset i fårbilden tilltalar mig mest även om fåren nästan bara syns som siluetter. Kanske är det för att man har ett längre perspektiv i den bilden som gör att jag tycker bäst om den;)Bra tolkning!
    Må så gott!

  9. Nu är det inga problem att se vad det handlar om. 🙂
    Snyggt att få till ett djurtema i temat med. Bilden med fåren tilltalar mig mest för att de ”poserar” så snyggt på rad och för att det är fint ljus i den.

Kommentera

