TisdagsTema – Utomhus

TisdagsTema - Utomhus

tisdags-tema1

23 comments on “TisdagsTema – Utomhus

  1. Vackert ljus i din bild. Gillar ”ljusranden”/solglittret i horisonten. Isig strand och frusna vass. Ser ut som på min fotopromenad på Djurgår´n för en vecka sedan. Håller fullständigt med dig, när solen skiner ok, men nu vill jag också ha ljusare och varmare. Ha en bra dag.

  2. Jag gillar att du använt vassen nästan som en kuliss där man får kika igenom stråna. Blir dock inte klok på vad det är för rad jag ser i bakgrunden?! Ser nästan ut som en våg men det kan det ju inte vara?!

  3. Vilket fint ljus i bilden Akson!
    Tycker oxå om att vassen sträcker sig upp mot bilden och försöker dölja men misslyckats.
    Tittade bort mot solens vackra avtryck-vattenglittret och trode att bilden var avskuren där men såg ju träden i bakgrunden och det gör att bilden får ett bättre djup =)
    Ha en bra dag! Här skiner solen genom fönstret nu och det är så vackert! Tyvärr är jag på väg att åka på en braka förkylning och det är ju inte läge just nu! Har mycket på jobbet nu när artisterna för melodifestivalen kommer på torsdag. Men måste nog bylta på mig och ta en liten runda =)

  4. En vacker bild med vassen i framkant och ger bilder mer djup. Gillar glittret dör ute som syns men jag trodde det var glitter som hänger i en julgran först? 😉 Vackert ljus och stillsam att se på. Mvh Marie

  5. Härlig stämning i bilden genom att jag som betraktare får ana vattnets rörelser och vackra ljus genom vassens mjuka kuliss!
    Vid den här platsen skulle jag gärna stanna. 🙂

    Skickligt!

    Ha en fin tisdag!

  6. Akson, här har du verkligen lyckats. Jättefint foto, underbart ljus och grässtråna ser nästan guldfärgade ut. Två frågor infinner sig;
    1, är det is eller skum som ligger i framkant?
    2, den glittrande randen i bakgrunden, vad är det. Det fascinerar att en specifik rand kan glittra så mycket.
    Snyggt jobbat, Akson! 🙂
    Ha det gott

Kommentera

