Veckans fönster

Fönster mot omvärlden

veckansfonster

9 comments on “Veckans fönster

  1. Härlig gammal fönsteröppning. Och blå himmel! Det behöver jag mer av. Här är det rejält disigt på morgonen. Det kan i och för sig ge snygga bilder, men jag behöver lite sol.

  2. Så härligt fönster, fast just idag i dimman fastnar jag mest för den underbara vyn utanför, BLÅ himmel och flaggstång, men snart får vi förhoppnungsvis uppleva detta!

    Ha en bra lördag!

    annette

  3. Ett fönsterlöst fönster med fönsterbläck – häftigt. Kanske ett fönster i en ruin eller varför inte någonstans i Visby… Fint med stången utanför så ensam i skyn, tänke om det hade vajat en vimpel där också. Dina bilder får alltid igång mina tankar – det älskar jag!

  4. Vackert! Sommarkänsla i bilden trots att man ser bara den blå himlen och flaggstången. Till Visingsö har jag aldrig varit tyvärr. Men det borde jag nog…
    Ha en skön helg!

Kommentera

