Fredagsfoto – Musik

Fredagsfoto - Musik

För vissa är detta motorljudet som ljuv musik!
Bilden är tagen under tävlingen Gotland Grand National 2006.

18 comments on “Fredagsfoto – Musik

  1. Haha, ja det blev en lite annan tolkning. Tyvärr inte så mycket musik i mina öron men bilden är väldigt snygg. Det är alltid kul med en lyckad actionbild eftersom det ofta är svårare att ta än en stillsam.

  2. Ja musik kan vara nästan vad som helst!! Gissar att i ditt fall så är det också förknippat med doften av avgaser, lera och varm korv kanske??!! Kanonfin bild är det i alla fall!! Må gott!

  3. Wow, vilken häftig bild och grymt bra tolkning! 🙂 Den gillar jag.
    Bonusbarnbarnets namn blev Aimée Reina Verna. Aimée är tilltalsnamn, Reina betyder drottning på spanska (det var i Barcelona hon blev till) och Verna är ett namn som har gått i rakt nedstigande led i hennes familj. 🙂
    Ha en fin dag.

  4. Visst är det så! Yngsta sonen kör cross och visst är det musik i vissa öron =)
    Grymt snygg bild! Och grym tolkning, den måste du vara ensam om idag! LIKE IT!!!!!
    Kram och trevlig helg!

  5. Så sant som det är sagt – även om jag inte delar den uppfattning. Om ljuv musik menar jag… Men en riktigt fräck bild må jag säga.

Kommentera

