Veckans fönster

Veckans fönster

fonsterlogga_3_20515360

Passa på att rösta på Veckans fråga också!

11 comments on “Veckans fönster

  1. Läcker bild. Två fönter till synes helt osymetriska och mellan de två pelarna blir huset så högt – ända upp till himmelen. Idag ska jag ge mig ut och foto och hoppas hitta ett spännande eller talande eller bara något fint fönster…. Vi ses!

  2. Detta foto gillar jag. Väldigt svårt få proportioner på fönster och pelare. Skapar en lite overklig känsla. Men tror att själva fönstren är pyttesmå, verkar så på pelarsockeln.
    Läckert fönsterfoto. Snyggt komponerad i mina ögon 🙂

  3. Vilken häftig bild – jag säger det igen – jag gillar dina foton.

    Nu har jag startat en blogg till för att få lite ordning på alla mina bilder. Denna är lite tom ännu, nystartad som den är alldeles nyss. / Kadermo

Kommentera

