Torsdagsreflektion

Torsdagsreflektion vecka 2

torsdagsreflektion1

13 comments on “Torsdagsreflektion

  1. Vilken underbar bild! Ser att jag måste få mig ut och fota lite mer, här i byn finns inte så mycket att fota, kvar =)
    Men utanförmitt fönster just nu är det ett skådespel för ögat!!!
    Kramizz =)

  2. Jag tänkte precis fråga om det var från Skogskyrkogården… Har sett de där pelarna på TV, i bl.a en duktumentär om just Skogskyrkogården, och jag tänkte – Vad mycket fina foton man skulle kunna ta där. Ett sagolikt ställe. Så fint! Måste besöka det någon gång då jag är ner utöver.

    Mvh
    /Ewa

Kommentera

