Veckans fönster – Stjärnornas

Veckans Fönster - Stjärnorna

fonsterlogga_3_205153604

9 comments on “Veckans fönster – Stjärnornas

  1. Wow, någon i den där affären måste älska stjärnor. Makalöst många, lite ”over the top” tycker jag. Själv gillar jag trappan som syns genom skyltfönstret, ser ut att vara en äldre affärslokal… Fanns det fler stjärnor på övervåningen? Smart att låta fotot vara svart/vitt, annars skulle kanske de färgglada (?) kläderna ”döda” stjärnorna..? Nu syns de bra!

  2. Ser att Erik ovan hade skrivit precis vad jag tänkte så jag håller bara med!
    Gilla också verkligen fotona från igår, speciellt kontaktbilden. Kommer att tänka på de två härliga kattungarna(=Stockholmare på julsemester till landet!)Dessa låg på golvet ung som killarna(?).
    ”Farfar” till katterna talade sig varm om ”Lightroom”.Tänkte jag skulle titta genom den lektionen som sista inslaget i kursen nu.Är det något som är intressant, har fått för mig att nämnde det vid ngt kommentar hos mig?Fördelen som jag ser är att man kan göra väldigt mycket på ETT ställe.Nu sparar jag bilderna i Bridge,sorterar och namnger där.Men sen öppnar jag dom i Camera Raw och ev PS.Det verkade som man kunde göra det mesta i Ligtr. och bara kompletera med PS vid behov!?
    Ha det gott!

Kommentera

