Torsdagsreflektion

Torsdagsreflektion vecka 1

torsdagsreflektion

11 comments on “Torsdagsreflektion

  1. Bilden blev klart bra! själv orkade jag inte ta ut stativet så tolvslaget dokumenterades inte av mig. Men yngsta fröken gjorde så jag hoppas få ta del av hennes bilder!
    Ha en god fortsättning på 2009!

  2. Efektfullt och riktigt bra trots avsaknandet av stativet.
    Jag orkade inte heller släpa med något.Svåraste var att få i skärpan men efter en snabbtitt så blev nog några foton rätt OK.
    Det tråkiga var att jag ”glömde” njuta av själva fyrverkeriet!

  3. Fint foto! Försökte själv att fota igår men med fel objektiv blev det på alldeles för nära håll och bara några bilder blev nåt jag kunde vara nöjd med. 🙂
    God fortsättning på det nya året.

  4. Hej igen!
    Svaret på frågan om vilket objektiv jag använde så var det ett Tamron 50-200mm. Men jag kom för nära så jag missade många av ”explosionerna”, jag fick mer av ”hängena” som rinner ut ur pjäsen i stället. Men de är ju vackra de med. Men nästa år blir det mitt eget. Stativet använde jag, annars hade nog inte en enda bild blivit bra. 😉
    Objektivet du tipsar om (1,8) har jag redan planer på att köpa. Längtar redan, önskar att helgerna ska ta slut så man kommer åt en butik som säljer dom. Vi har Cyberphoto bara några kvarter bort så dit styr jag snart kosan. 😉
    Ha det jättefint.

  5. Den bilden var ju riktigt fin. Det är lite knepigt och nästan omöjligt att fota sådant utan stativ, så jag försökte inte ens. Ha en fin fortsättning på det här nya året!

Kommentera

