FredagsFärg – Röd och Vit

FredagsFärg - Röd och Vit

Fler röda och vita bilder återfinns på FredagsFärger!

17 comments on “FredagsFärg – Röd och Vit

  1. Hos dig blir man aldrig besviken.Lika härligt foto som vanligt.
    Gillar färgerna,det knalliga röda mot blå dämpade bakgrunden.
    Mina hemma datorer har krånglat ett bra tag så tyvärr har jag inte haft möjlighet att fixa det sista på kursen.Nu är den ena hos doktorn och Lap topen utbytt till en ny.Så nu har jag inte så mkt att skylla på.Hoppas jag har julledighet på mig.
    Ha en skön helg!

  2. En annorlunda bild på temat och inte det första man tänker på med de här färgerna. Rödvitt som är coop som var konsum som var blåvitt. Din bildbehandling gillar jag och hur du fångat mannen precis vid o:et.

Kommentera

