Torsdagsreflektion

Torsdagsreflektion vecka 50

torsdagsreflektion1

14 comments on “Torsdagsreflektion

  1. Visst är det en julgranskula. Vi köpte den förra året på ett trädgårdmästeri. Inte är den gammal men den ser gammal ut eftersom de behandlat den på något sätt. Att jag sedan dragit upp mättnaden på den undre guldiga delen av kulan påverkar nog till att ge den ett gammalt utseende. Detta är en vacker kul som det bara finns en av.

  2. Mycket vacker julgranskula! Det verkar ju på din berättelse att den kan vara ganska
    ensam i sitt slag. Vackert!

  3. Två Torsdagar låter ju inte helt fel…
    Just Torsdagar är den dag jag brukar ha minsta tt göra så kör i vind !!!
    Vi skriver till regeringen !!
    Jag som aldrig annars är stressad tycker att detta är skit jobbigt men det är mest för att mitt företag tagit fart rejält..
    Det känns som om jag klagar men så är det inte alls…
    Jag är stressad men det är ju roligt på samma gång..
    Underligt hur skaer kan vara både bra och dåliga på samma gång..
    Stressa lugnt i julstressen nu 🙂

Kommentera

