Fredagsfärg – Gul och svart

Fredagsfärg Gul och svart

Letade i mitt bildarkiv och fann denna bilden från Lidaloopen 2007.
Vem cyklisten är vet jag inte.
Fler gula och svarta bilder på FredagsFärger!

18 comments on “Fredagsfärg – Gul och svart

  1. Ser lite jobbigt ut det där eller så är han bara glad över sin situation =)
    Gult ich svart e det i alla fall och jag tycker kortet är bra fångat!!
    Kram och ha en trevlig helg! =)

  2. Han cyklar i den sista uppförsbacken på Lidaloopen. Ett mountinbikelopp för glada cyklister som gillar att slita. De cyklar i olika loopar och denna snubben cyklade liksom min bror sex och en halv mil i väl kuperad terräng. Inget jag skulle göra! Men det var roligt att fotografera alla cyklisterna några hundra meter innan målgången som låg i en nerförsbacke!

  3. Uj, vad det ser jobbigt och slitigt ut…! :-/ Men ett BRA foto är det – synd att den stackars cyklisten inte vet om att han är med i Fredagsfärger! Det skulle kanske kännas lättare att trampa vidare då!? 😉

  4. Oj vad det ser jobbigt ut! Det vore kul om han visste att han fanns med här och blev kommenterad;)Fin foto!
    För mig är faktiskt kombinationen gult & svart förknippat med idrott…kanske därför det inte är någon favorit.
    Hoppas du får en skön helg!

  5. Mycket bra verkligen.. jag är så feg, då det gäller att fota personer.. kanske jag inte ska va;-)
    Skulle vara så himla kul. Jag får ta i smyg, det är ju roligast när inte vederbörande vet om det.. blir bäst så:-) Ha en fin fredagskväll.

  6. Grinar han illa eller ler han för att han äntligen är i mål?
    Fint foto igår!
    Riktigt stämningsfullt ”novemberfoto”.
    Ha en bra helg!

  7. Vilken häftig bild! Måste säga att jag är glad att det inte är jag som sitter på den cykeln för då hade jag varit mer död än levande! Hoppas att du får en skön helg! =) /maria_6909

  8. Det verkar ju gå att fylla hela veckan med olika temabilder… Verkar skoj med ”Fredagsfärger” tror jag hoppar på nästa vecka. Din bild fångar fysisk ansträngning mycket bra, cyklisten ser verkligen ut att anstränga sig. Snyggt foto! Trevligt att se på bilden, när man inte själv behöver anstränga sig! Du har ett bra ”fotoöga” 🙂

  9. Bra fångad bild på okänd cykelhjälte. Kikade lite på det jag missat sen sist jag var här också och här kommer en kort resumé 🙂 jättefin ljusstake i adventsfönstret, häftig bild trappa tre, härlig mystik i torsdagsreflektion.

Kommentera

