Fredagsfärg – Rosa och vit

Fredagsfärg Rosa och Vit

Fler bilder med Rosa och Vit på veckans FredagsFärg!

15 comments on “Fredagsfärg – Rosa och vit

  1. Åhå….här var det verkligen rosa och vitt! Jag undrar just vars de är på väg?
    Hopps, nu kom en kommentar från dig hihi lte kul när jag just är inne hos dig!
    Ha en skön dag =)

  2. Snygg bild och jättebra tolkning.

    Svar: Nej vem vill ha rosa julgran, jag undrar verkligen vad julskyltningen på NK går ut på, det visar ju knappt varor som de säljer.

  3. Underbart foto.Gillar minerna på huvudpersonerna och färgbehandlingen.
    troligen har bilden lyfts ordentligt av det svartvita konverteringen av resten.
    Ha en skön helg!

  4. Ser ut som att solen skiner på de tre vit- och rosaklädda människorna, men i den svartvita bakgrunden står de med paraply i regnet. Så häftigt och läckert! Mycket bra gjort. 🙂

    Min sena kommentar beror på att en server där min blogg ligger hade fått länkhybris… inlägg har försvunnit och andras inlägg har länkats in i min blogg… *suckar* Men nu verkar det som att allt fungerar som det ska igen.

    Ha en underbar lördag!
    SysterLilli

Kommentera

