Fredagsfärg – Vinröd

Fredagsfarg - Vinröd

Fredagsfärg - Vinröd Bonusbild

Fler vinröda bilder finns att se på Fredagsfärg!

16 comments on “Fredagsfärg – Vinröd

  1. Motorcykelfotot är urläckert!
    Gissar att du fixat till färgen i översta?
    Det är svårt att fota vinrött har en förmåga tt bli massa annat,men då är det bra med photoshop.Oftast räcker det att fixa den i Camera Raw direkt.
    Blir mer o mer sällan att mina foton fixas mer än storlek osv i PS, resten tar Camera RAw.

    Du undrade över min slutuppgift!?
    Ska nog fixa till mina döttras studentfoton.Lite lagom retuch och allmäna förbättringar.
    Hinner nog först till jul.

    Ha det gott i helgen!

  2. Fina bilder båda två, men jag gillar nog mest blomman, tulpanen(?):) Maken skulle direkt välja motorcykeln…Jag har faktiskt aldrig ens åkt mc trots att jag har körkort. På min tid fick man det på köpet.
    Går du samma termin som mig och Rajson? Är det dags för sin slutuppgift också? Du får ge dig tillkänna så att jag vet vem du är:)))
    Ha en skön helg!
    Kram Nini

Kommentera

