Fredagsfärg – Vit

Fler vita bilder på dagens Fredagsfärg!

12 comments on “Fredagsfärg – Vit

  1. Jag hittade bilden bland mina bilder från skånska marknader. Om jag inte minns helt fel är detta en av dragbilarna till det ambulerande tivolit som finns på varje marknad av klass.

  2. Kan inte hjälpa det, men jag gillar bilar. Inte att köra men att fotografera.
    Häftig bild! Ser lite övergiven ut tycker jag.

    Mvh
    Eva

  3. Säger som Monkan.Befriande annorlund.De flesta av oss har ju satsat på snö och blommor!
    HAr du hittat mitt 3:e bidrag på kursen?
    Nu ska jag kika på fler lektioner.Slutupggiften blir nog till jul!Ska troligtvis välja att göra retuch av båda döttrarnas studentfoton tagna av mig.Finns mycket att förbättra!
    HA en riktigt skön helg!!!

  4. Jag får lite känsla av Steven Spielbergs debutfilm ”Duellen”. Den där Dennis Weaver i sin röda bil jagas av en mystisk tankbil (tror jag det är). Fast den är svart. Det är något ruffigt och spöklikt kring din vita lastbil.

Kommentera

