Fototriss – Smak:sött

52 comments on “Fototriss – Smak:sött

  1. TACK snälla för din kommentar om min tårta! 🙂
    Vilka fina söta bilder du har! Klubbor har jag nästan glömt bort att de finns! Det är verkligen barndom… Första bilden med klubborna i solen blir min favorit! Ha en härlig söndag!

  2. Mentos rullen blir min favorit.
    Tycker bilden är bra taget ……………………. skärpan på själva godiset och sedan att den långsamt tonas bort!

    Ha en bra dag!

  3. Vilka fin fina foton, kombinationen av svartvit och färg är läckert. Jag tycker om samtliga och väljer inte någon favorit förutom söttmässigtdå skulle jag välja ettan ser det ut som, vet ej vad det är, men utseendet säger det.

    /Avsändare Margareta

  4. Anar att du knappast införskaffat alla klubborna..? Den andra, men sina färger lockar mycket. Det enda negativa må vara formen på klubborna. Personligen har jag aldrig fattat den skruvade formen, gör dem bara svåra att suga på, tycker jag. Mentosrulle i fickan är aldrig fel om torrhostan sätter i på något möte. Själv gillar jag fruktmentos. Men med risk att vricka tungan faller valet på din andra bild 🙂

  5. Härliga bilder och roligt tema du ”hittat på”! 🙂 Jag gillar alla tre bilder och blir särskilt förtjust i ljusspelet på den första. Ha det ”gott”! Kram Karin

  6. Åh, mittenbilden är nog allt min favorit för den får en att bli så där lagom nostalgisk från när man var liten. Jämt på marknader fick man en sån där laktisklubba… Mums =)

  7. Hi,detta är gillas skarpt av mig.Men du får inte skvallra,det går ju inte an och ha en ”dentista” som gillar godis!
    Polkagris klubborna var effektfullst!

Kommentera

