Från tema Skräck

Alla bilderna är vridna till max för att uppnå effekten av att ”tappa fotfästet”.
Samt att det är pålagt brus på samtliga bilder!
Totalt ingår det tio bilder i serien, men denna gången visar jag dessa tre.

6 comments on “Från tema Skräck

  1. Ping: Osäkerhet « Nyårskalendern

  2. Jisses, vilka foton att framkalla hallucinationer! I det första sugs jag in, i det andra får jag ett par vassa ögon (och näbb) emot mig och i det tredje nafsar fiskarna efter mig.

    Fast vad menar du med att bilderna är vridna?

  3. Med vridna menar jag att de är manipulerade för att uppnå en sorts hallucination. Jag har använt lite olika filter i PS och försökt få bilderna att vridas maximalt!

  4. åh, vilka coola bilder… och alla tre passar perfekt inför Halloween.

    …men var är de andra sju? 🙂 nu är jag ju jättenyfiken.

Kommentera

