Fototriss – Skyltar

32 comments on “Fototriss – Skyltar

  1. Bilden från Vällingby är ju häftig. Trots att man gått förbi där hur många gånger som helst så har jag aldrig tänkt på den kopplingen.

  2. Vällingbyskylten gillar jag:-)
    Jo som svar på din fråga.. Skylten från Kivik och äppletavlan hängde i Kiviks hamn inne i ett av tälten, då det var Äpplemarknad i år i Kivik. Där hängde en massa olika skyltar på föregående års äppletavlor i miniatyr. Svårt att ta riktigt fina foton därinne, då det var en viss belysning.
    ha de gott Tjingeling

  3. Även jag måste säga att bild nr.3
    blev min favorit

    Hm.. gillar ju inte att följa strömmen
    men det är den jag gillar så så får det bli..

    Ha en fin *skylt*söndag

    Christa

  4. Fina bilder! Vällingbybilden har ett himla fint ljus i bilden! Blir lite nyfiken på sista bilden. Är den från någon karusell – en massa färgglada ljus ser man på den bilden också! Ha en fortsatt mysig helg!

  5. Vällingby-bilden är min favorit, jätteläcker. Jag har länge tänkt att jag ska ta en tur dit och kolla in det nya (ombyggda) centrumet, ja jag har ju faktiskt aldrig varit i Vällingby nånsin…

  6. Fina och bilder som vanligt hos dig. 🙂
    Den sista väcker verkligen nyfikenheten. Smått írriterande att jag inte kan se vad det står. Och du ska veta att jag har försökt. 😉
    Ha det bra!

  7. Tack för ALLA era kommentarer!

    Det är många som undrat över den sista bilden! Bilden är tagen på ett av de skånska marknadsplatserna då hela tivolit monterades ner under ett antal timmar. Denna mannen ser ut att balansera högt men det fanns de som utförde ännu större balansakter.
    På skylten står det ”A E R O B A B Y” och var en åkattraktion för de minsta barnen.

Kommentera

