Fredagsfärg – Lila

Fler lila bilder på Fredagsfärg!

17 comments on “Fredagsfärg – Lila

  1. Hejsan! Kikar in tillbaka och tack för dina rader om min blomma. Den är tagen här hemma och jag har använt mig av en svart bakgrund samt en lampa och vattenspruta, bara 3 enkla ting som sagt. Hade en blandad bukett här hemma i en vas och dom var bara så vackra så jag testade att fånga den med kameran min.

    Fin liten blomma du har fångat.

    Mvh Marie

  2. Hej igen!
    Såg att du kommenterat hos Fotohörnan om att man kan göra bilderna ointressanta att stjäla på ett diskretare sätt. När man som jag är novis inom det ämnet, kan du tipsa om hur man gör? Jag har inte en aning. Vissa foton drar man sig för att lägga upp om man inte kan skydda dem på nåt sätt. Tacksam för tips.
    Ha en fin helg.

Kommentera

