Ordlös Onsdag – Wordless Wednesday

Fler ordlösa bilder på Ordlös Onsdag, Nejma och Wordless Wednesday!

9 comments on “Ordlös Onsdag – Wordless Wednesday

  1. Nu är ju inte jag med i ordlös onsdag, men jag kan väl kommentera ändå 🙂
    En härlig höstbild med ett vackert ljus, som det ju blir så här på hösten. Det är en fin fototid nu.

  2. Hm, jag skrev en kommentar men jag vet inte om den gick fram. Det kom inte upp något om att den väntar på moderering heller. Jag avvaktar ett tag och kollar senare igen 🙂

  3. Verkligen en fin bild! Jag gillar ju ”linjer” i bilder och mitt öga gillar verkligen linjen(erna) i denna bild. Härliga färger också!

  4. Mysig bild, för mig gör sig kanoten bäst på land när det är den smala modellen, de välter för lätt när jag sitter i 😉

Kommentera

