Tisdagstema – Barnslig

Fler barnsliga Tisdagstemabilder!

25 comments on “Tisdagstema – Barnslig

  1. Hihi, ja lite barnsligt är det ju! Förr åkte jag allt men nu blir jag så snurrig. Åkte barnkarusell med yngste sonen för några år sedan och sen var jag yr och illamående hela dagen! /Anette

  2. Härlig bild!Man ser hur behärskade de vuxna ser ut… Men för mig gäller de snälla, sakta snurrande karusellerna…Såna där får mig bara att bli sjuk:-)

  3. Vilken härlig bild! Jag är också barnsligt förtjust i karuseller. Tyvärr är ingen annan i familjen det… Så turerna till nöjesfält är inte alltför många direkt…

  4. Den där verkar lite lagom så att t.om jag skulle kunna våga åka. Jag är barnsligt feg 🙂 Cool effekt med den svartvita bakgrunden.

    En hel skål med sega råttor kunde ju ha varit snyggt men jag ville ju inte köpa så värst många råttor så jag tänkte att jag måste göra nåt med dem på bilden…

Kommentera

