Fototriss – Genom

De har genomfört Paraden, de har gått genom regn och vatten samt genom folkhavet!
Slutligen fångade jag dem genom min kameralins!

17 comments on “Fototriss – Genom

  1. Tack för din kommentar på mitt trissinlägg! Det är kul att få en sån utförlig kommentar med snälla ord =)

    Bra tolkning du har av genom-temat! När jag såg första bilden trodde jag du förevigat en militärparad, men sen scrollade jag neråt och såg att det handlade om något helt annat och mer optimistiskt 🙂

  2. Kula att få se en ”annan” sida av pride festivalen än den massmedia oftast pumpar ut!Allt är inte kändissar och folk som BARA vill synas.
    Fina bilder trots det mindre kul vädret!

  3. Kan det vara Prideparaden i Stockholm du fotat..? det kan visst vara ganska så trångt att ta sig genom parader:-) Du gjorde det med finess.. fotona blev ju bra.

  4. Aha, paraden. Jag glömde faktist bort den först och sen när jag kom på det så… regnade det ju så jag stannade hemma och fixade. Tur att det var nån som var ute och fotade så man får se lite bilder 🙂

  5. Precis som Helena, trodde jag också att det var en militärparad, men insåg sedan vad det var. Snyggt fångat på alla tre fotona. Jag tycker det är jättevsårt att ta den här typen av bilder för jag får alltid med så mycket ovidkommande som springer i vägen. Men du har verkligen lyckats bra med att få ”rena” bilder på röriga motiv. Det är väl möjligen sista bilden som fått en halv person i vänsterkanten. Min favorit blir den första, just för att man först tolkar den på ett sätt och sedan på ett annat. Den har dessutom lite luft i förgrunden som gör bilden bättre.

    Tack för alla konstruktiva kommentarer hos mig! Jag blir verkligen glad över dem!

Kommentera

