Fototriss – Vatten

Som Ni ser är det inte bilder från denna sommaren. Jag valde istället bilder från ett rytande hav på Västkusten som vi besökte januari 2007. Dessa representerar både vatten och hav för mig.

16 comments on “Fototriss – Vatten

  1. Dramatiska foton!
    Så här såg det ut i Halmstad för 3 veckor sedan.
    Nu kan det nog bli något liknande sent i kväll när den väntade kallfronten med ev åska bullrar in!
    Må så gott i värmen så länge!

  2. Havet är vackert i alla sina former, och lite bilder med rytande hav och dramatik är en skön kontrast till alla blå och stilla vatten 🙂

  3. Vilka fina kort! 🙂 Jag gillar egentligen havet lite mer när det är oväder. Iallafall om man kan sitta i ett bra regnställ och titta och sedan gå hem. Jag gillar inte att åka båt i oväder dock…

  4. Vilka härliga bilder!

    Ang. din fråga. Nej, utsikten är från berget brevid vår stuga. Om du kikar riktigt noga på bilden i mitten så ser du faktiskt bryggan.

    Va roligt att du kika in, kom gärna tillbaks!

    Kram Karin

  5. Härliga, känslofulla bilder.. den översta är nog min favorit.. gillar tyngden, kontrasten och känslan av ljus mitt i..

Kommentera

