Maktens boningar – Eller var är beslutsfattarna

Stadshuset

Riksdagshuset

Stockholms slott

Här finns de kanske

7 comments on “Maktens boningar – Eller var är beslutsfattarna

  1. Det var många nya fina bilder som dykt upp här hos dig sen jag tittade in senast! De här svartvita var läckra, gillar speciellt de två första!
    Svaret på din undran från vilket håll jag fotograferade NK-klockan, är att jag tog bilden ombord på Fjäderholmsbåten när den var på väg in mot kajen i Nybroviken.
    Hoppas du får en trevlig helg!

  2. Helfina svartvita bilder! 🙂 Gillade nog den på stadshuset bäst. 🙂 Vackert med reflektionen i vattnet.

  3. Vilka läckra foton! 🙂
    Tack för raderna i min gästbok. Tyvärr har jag inte lärt mig hur man fixar så man kan kommentera enskilda bilder, men ska lära mig det med någon gång hade jag tänkt. *ler*
    Hoppas du haft en fin helg!

  4. Kommentaren som skulle vara här hamnade på eldfotona! Det ser så stilrent och vackert ut!
    Grattis till bra foton!

Kommentera

