I rosa nyanser

En himmel av körsbärsträden i Kungsträdgården

Underbart vackra körsbärsblommor mot en klarblå himmel

En japanska bland de rosa japanska körsbärsträden

Bilder från Kungsträdgården 080421

Bilderna passade även in på veckans tisdagstema – naturmaterial.

17 comments on “I rosa nyanser

  1. *S* jösses…..å jag som var glad att jag såg en tussilago i helgen.
    grymt vackert..
    kram från umeå

  2. Tack för din snälla hälsning hos mig! Så roligt att hitta hit till dina vackra bilder. Kungsträdgårdsbilderna är verkligen maffiga! Ha en bra onsdag i solskenet :-).
    Kram från Helena

  3. Fattar ingenting, jag har jobbat På Hamngatan otaliga år, och aldrig sett körsbärsträd blomma där! Fast, dom kanske kommit dit efter att jag flyttat 1992….
    Vackert som bara den!

  4. Det är så fantastiskt vackert när de blommar och dina bilder är helt underbara, vilket flor!
    Bilden i mitten är så härlig, med färgerna som matchar varandra så fint.

  5. wow vilka färger… och den understa bilden är helt fantastisk med alla blommor runt om geishan, det är en riktigt riktigt vacker bild…

  6. Underbart vackra bilder på otroligt vackra träd! Min favorit är helt klart nummer tre som är riktigt fin och vilken lycka för jag gissar att du inte hade med personen på bilden som modell!

    Jättefint!

    KRAM!

  7. Det är så fint med blomningen här i Kungsträdgården
    och du har verkligen lyckats att visa det med dina bilder.
    Riktigt vackert!

    Ha en fin söndag!
    /Imagine

  8. Underbar stämningsbild. Vackra och härliga färger. Det råder lugn o ro över bilden samtidigt som jag vet att detta är inte beständigt utan endast en bråkdel av en sekund.

    PERFEKT HELT ENKELT.

    Önskar bara att det var jag som var med på bilden.

    /Pelle

Kommentera

