Som ett vatten

Blå blå blommor, små små blommor

3 comments on “Som ett vatten

  1. Härligt med de blåa fälten. Antar att det är scillor?
    Vackert är det i alla fall.

    Du undrade vilket objektiv jag har till mina blomsterfoto. Jag svarar här för det är ju inte alltid man går tillbaka och
    kollar 🙂

    Jo, jag använder mig av Tamron SPAF 90 mm F/2.8 Di macro 1:1
    Det är ett underbart objektiv för macro, men fungerar även till annat, porträtt t.ex. Det är mitt absoluta favoritobjektiv och det sitter på kameran nästan jämt.

Kommentera

