4th 4th

4th 4 th

Från Klimakterie häxan kom uppmaningen om att plocka upp en budkavle!  Uppmaningen är ”att man på sin blogg publicerar den fjärde bilden i den fjärde bildmappen man har på sin dator, förslagsvis i sällskap med några rader”.

Denna bilden låg alltså i min fjärde mapp i Bildmappen. Bilden är från Konstsalongen i Hagaparken i april förra året. Denna mannen sågade med motorsåg ut Bellman med sin luta!

Stafettpinnen skickar jag vidare till:
Rajson, Ninni, Della samt alla andra som tycker detta låter som en lämplig uppmaning!

5 kommentarer på “4th 4th

  1. Jag antar utnmaningen Akson. Men inte förrän jag kommer hem till mitt normala bredband i Belo…Har en mobil Internetuppkoppling här i Buzios som är sååå seg så jag orkar inte ens försöka lägga ut bilder tyvärr. Tålamodet tryter…Men framåt helgen kommer vi hem igen och då blir det av.
    Må så gott!

Lämna en kommentar